سایت بهترین ابزار


تاريخ : ۴ تير ۱۳۹۵

 

برای جذب بهتر مشتریان خود کافیست برای آنها ارزش قائل شوید این ارزش گذاری کاملا متقابل است آنها را به سمت شما می کشاند. اگر از بازاریابی پیامکی برای تبلیغات خود استفاده می کنید قبل از هرگونه ارسال لیستی از مشتریانتان تهیه کنید و هنگام ارسال دلیل انتخاب آن ها را ذکر کنید و در متن پیامکی یک پیشنهاد قابل توجه برای مشتریان بگنجانید.

درواقع این امر به شما کمک می کند تا تبلیغات هدف دار انجام دهید و به موفقیت برسید.

مشتریان را در اولویت کار خد قرار دهید پس، بعد از ارسال پیام و مشاهده بازخورد، مشتریان را آنالیز کنید تا ببینید مشتریان شما چه نوع پیامک تبلیغاتی را می پسندند و استقبال بیشتری می کنند. ارتباطتان را با مشتری ادامه دهید و درصورت امکان با آنها تماس بگیرید تا بازخورد بیشتری دریافت کنید.


سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms


عناوین مرتبط:

فوایدی که بازاریابی پیامکی برای مشتری می تواند داشته باشد

دستیابی به خواسته مشتریان با خبرنامه پیامکی

مدیریت ارتباط با مشتری CRM

برقراری ارتباط اس ام اسی

سامانه پیامکی وارتباط با مشتری

حفظ مشتریان با پیامک

شخصی سازی مشتریان برای ارسال پیامک



ارسال توسط اشكان پويان
نظرات (0)
[ ]