سایت بهترین ابزار


 

امروز رونق تبلیغات به کمک پیامک بر هیچکس پوشیده نیست و کسی نمی تواند در مقابل این نوع تبلیغات مقاومت کند. بازاریابی پیامکی برخلاف دیگر روش های تبلیغاتی هزینه بسیار پایینی دارد و برای ارتباط سریع بهترین گزینه می باشد. ولیکن استفاده از پنل پیام کوتاه و چگونگی انجام بازاریابی پیامکی دارای نکاتی است که رعایت آنها شمار ا به اهدافتان نزدیک تر می کند.

ارائه پیشنهادات خاص

همیشه از زاویه مشتری به خود و پیامکتان نگاه کنید و ببینید چه انتظاری دارید و منتظر چه پیشنهادی از سمت شرکت هستید؟

نحوه افزایش اثرگذاری پیامک

برای متن پیامک و محتوای آن وقت بگذارید تا برای مشتری ارزشمند باشد چون متن پیامکی بی ارزش مانند این است که درون یک قایق بی پارو در رودخانه ای خروشان در حال حرکت هستید. به این ترتیب تمام تلاش های شما در زمینه تبلیغات پیامکی از بین خواهد رفت و در طولانی مدت نیز شاهد موفقیت نخواهید بود. پس از خود بپرسید که آیا تمام تلاش خود را برای راضی کردن مشتریان انجام داده اید. اگه جوابتان به این سوال مثبت است، پیامک های خود را ارسال کنید. اگر جوابتان منفی است بهتر است تغییراتی را در آنها ایجاد نمایید.

قراردادن اطلاعات تماس در پیامک

حتما در متن خود اطلاعات تماس قرار دهید چون در غیر اینصورت بازدهی شما کاهش می یابد و حداکثر سود ممکن را از تبلیغات خود به دست نخواهید آورد.

بازاریابی پیامکی آنچنان که بنظر می رسد مشکل نیست فقط اصول آن باید رعایت شود.

 

سامانه ارسال پیام SPAYAM یک سامانه مدرن برای ارسال پیام انبوه تبلیغاتی و اطلاع رسانی میباشد. سوشال پیام دارای بانک شماره کل کشور به تفکیک استان، شهر، همراه اول، ایرانسل، رده سنی، جنسیت، منطقه ای، کدپستی، اصناف و ارسال از روی نقشه با قدرت وکیفیت مناسب گزارش تحویل پیام به صورت پنل رایگان آماه خدمت رسانی میباشد.

با ما تماس بگیرید

32327132-017

09114088060

www.spayam.ir

برای دریافت فایل آموزشی بصورت فیلم به آدرس زیر مراجعه فرمایید

http://www.aparat.com/simorghsms

 

عناوین مرتبط:

راه های موثر تبلیغات

تبلیغات در بازاریابی نوین

استفاده از پیام تبلیغاتی برای کسب و کار خود

مقایسه شیوه های تبلیغات مدرن با تبلیغات سنتی

کاهش هزینه تبلیغات



ارسال توسط اشكان پويان
نظرات (0)
[ ]